REGULAMIN DZIAŁANIA WITRYNY czesciaprilia.pl

Postanowienia ogólne

Strona czesciaprilia.pl obsługiwana jest przez firmę:
INDYWIDUALNY SERWIS MOTOCYKLI TOMASZ JAGIEŁŁO
Ul. CZERWONYCH BERETÓW 2/15
00-910 WARSZAWA
NIP: 952 188 21 02
zwaną dalej ISM SERWIS
Warunki dokonywania zamówień
ISM SERWIS prowadzi sprzedaż produktów za pomocą sklepów internetowych ismserwis.pl, czesciaprilia.pl oraz elektronicznych katalogów części dostępnych na witrynach internetowych pod adresami: https://czesciaprilia.pl,https://czescikymco.pl, https://czescipeugeot.sklep.pl/ i https://czescipiaggio.pl.

Oferta i realizacja zamówień

W każdej paczce z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup (formularz zamówienia, paragon, lub na życzenie klienta faktura).
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zamówień jest prawidłowe wypełnienie danych koszyka lub formularza zamówień zawartego na w/w stronach, dokonania płatności oraz określenie sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.
Wszystkie ceny podawane na stronach czesciaprilia.pl | czescikymco.pl | czescipiaggio.pl | czescipeugeot.sklep.pl | ismserwis.pl | czescidomvagusta.ismserwis.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. ( kwoty brutto )
Ceny zawarte w elektronicznych katalogach części , mogą się różnić od cen sprzedaży. Wynika to z wahań kursu walut oraz innych zmiennych. Każdy klient otrzyma potwierdzenie zamówienia, zawierające aktualne ceny sprzedaży.
Reklamacje i gwarancje
Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli ISM SERWIS nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
Wszystkie reklamacje należy kierować na adres:
INDYWIDUALNY SERWIS MOTOCYKLI TOMASZ JAGIEŁŁO
ul. ROTY 62
04-420 WARSZAWA

Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Zakupiony produkt należy reklamować wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) z kartą gwarancyjną (jeżeli takową posiadał), oraz wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM (do pobrania stąd) , lub z własnym oświadczeniem zwrotu zawierającym następujące dane:
imię i nazwisko
adres
listę reklamowanych produktów
datę zwrotu reklamacji
podpis klienta
Koszt przesyłki reklamacji ponosi zwracający.

Indywidualny Serwis Motocykli rozpatrzy wniesioną reklamację, w okresie 14 dni od daty otrzymania reklamowanej części.

Zwroty

ISM Serwis przyjmie z powrotem każdą sprzedaną przez siebie część, zwróconą w terminie 14 dni od daty sprzedaży w bez żadnych dodatkowych kosztów oprócz kosztów przesyłki do klienta a także zwrotnej, które poniesie nabywca. Zwracany towar musi być nieuszkodzony, nadający się do ponownej odsprzedaży w oryginalnym opakowaniu i z dowodem zakupu.
Mimo zachowania należytej staranności w ofercie ISM Serwis mogą wystąpić błędy, które nie mogą być podstawą roszczeń wobec sprzedawcy. W razie wątpliwości dotyczących oferty należy kontaktować się ze sprzedawcą, drogą telefoniczną lub e-mailową.
Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalono inaczej.
Przelew za zwrócony towar nastąpi po odesłaniu przez klienta podpisanej faktury korygującej.